پشتیبانی از زیرساخت فناوری اطلاعات بانک شامل تعمیر و نگهداری انواع رایانه، چاپگرهای لیزری و سوزنی، صفحه نمایش، اسکنر، UPS و تجهیزات شبکه ای در شعب و اماکن تحت پوشش بانک شهر
ثبت میزان رضایتمندی مشتری به ازای هر درخواست پشتیبانی، ( ثبت رضایت بالاتر از 97% کیفیت ارائه خدمات در سال 1403) و تداوم آن
برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و ایجاد پایگاه دانش با هدف افزایش سطح دانش فنی پرسنل / نمایندگان
استقرار سامانه هوش تجاری ( BI ) در حوزه خدمات پشتیبانی شعب بانک با شاخص های تعیین شده از سوی اداره فناوری اطلاعات بانک
ارتقاء زیرساختهای شخصی سازی و پاکت گذاری کارت با هدف مکانیزاسیون کامل فرآیندهای صدور کارت
دارای شبکه نمایندگی و پرسنل پشتیبانی شعب بانک در تمامی استانها
دارا بودن تعمیرگاه تخصصی تجهیزات بانکی
راهبرد هوشمند شهر
راه های ارتباطی