خدمات پشتیبانی شعب

پشتیبانی از زیرساخت فناوری اطلاعات بانک شامل تعمیر و نگهداری انواع رایانه، چاپگرهای لیزری و سوزنی، صفحه نمایش، اسکنر، UPS و تجهیزات شبکه ای در شعب و اماکن تحت پوشش بانک شهر

ثبت میزان رضایتمندی مشتری به ازای هر درخواست پشتیبانی، ( ثبت رضایت بالاتر از 97% کیفیت ارائه خدمات در سال 1403) و تداوم آن

برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و ایجاد پایگاه دانش با هدف افزایش سطح دانش فنی پرسنل / نمایندگان

استقرار سامانه هوش تجاری ( BI ) در حوزه خدمات پشتیبانی شعب بانک با شاخص های تعیین شده از سوی اداره فناوری اطلاعات بانک

ارتقاء زیرساخت‌‌های شخصی سازی و پاکت گذاری کارت با هدف مکانیزاسیون کامل فرآیندهای صدور کارت

دارای شبکه نمایندگی و پرسنل پشتیبانی شعب بانک در تمامی استانها

دارا بودن تعمیرگاه تخصصی تجهیزات بانکی